TERJEMAHAN AL-QURAN

QURAN TRANSLATION

Me MySeLf & I

sToRy Of My LiFe..

How my life goes.. People don't know the process n the flow. People always intend to misjudge me. I just don't understand why.. This is one of the ultimate reasons for me to share this blog with those who really need to get to know me better and would like to see the different view of life. All I have here is just to express what I could, from my experiences and things, people that I love. Looks rather simple, but trust me, it is very tough!! Venture down my words and nurture the good once out and save the undesired once, probably for a second opinion. Enjoy your readings!! CHIEF MAFIA

~ i LiKe ~

MY IKRAM JOURNEY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

BLIAW IN MY LIFE~

Daisypath Friendship tickers

~ LEAVE UR TRACE ~

I'D LIKE 2 WELCOME EVERYONE 2 MY PAGE!! DO LEAVE UR TRACES HERE~ LUV U LOTS!!

3.12.09

HAPPY AGAIN.. WEE~~

Hmm.. Spt yg org janjikan dgn Cha, ri ni ktorg akn ada date.. Hehehe.. Xdele, bkn nye date pe pon. Cha dtg Pg nk buka braces nye kat dentist Pauh Jaya tuu.. So, we decided to meet up la.

Cha pny appointment was about 9am n settled 11am plus kot. Then she told me that she needed to buy smtg in Perda. So, aft I've sent my parents to Byn Baru fr Jawi, I crossed d bridge again.

Picked Cha up kat Nash Donut. Then trus went to Sunway Carnival Mall (SCM). Smpi je sna, ktorg trus p bli tiket "New Moon". Ye la, takut jd mcm "2012" yg kne bli tiket awl2 sbb sume fully booked. Giler!! Mujo ni ada lg tmpt.. Haishh..

Pas bli tiket, we went 4 lunch. N amazingly, SCM dah ada foodcourt. Dia pgil Food Carnival. Bunyi nye mcm klakar sbb ala2 ada pesta mknan gituu.. Hahaha.. Leh tahan la makanan nye.

Aft lunch, trus p solat n set off 2 d cinema. Tgu pny tgu, akhr nye bro tu kasi ktorg masuk.. Tak smpi 5min kami dok dlm tu, dah full house. Huishh.. Phenomenon tol.. Hik3!!

D story was ok la.. Org xleh comment byk sbb org x tgk yg 1st pny.. Tp at least I do understand. Lps movie, ktorg p Dental Clinic yg Cha wat braces tu.. Sbb Cha nk p amik retainer.. [Xtau pe retainer?? Dia tu mcm ala2 acuan gitu, utk make sure d gigi yg dah trato slps pki braces, akn maintain d same shape 4ever..]

Patot nye amik nye kejap je. Tp doc tu tb2 xnk lepaskan Cha lak. Dia nk jmp Cha skali lg. So she had to stay 4 a while. So I decided 2 go to Amin's hse 1st. Nk amik brg yg Syu bw lik dr Cameron tuu.. Hahaha..

Bl dah smpi area umah Amin, org p solt dulu kat surau kwsn prumahan tu. Pastu baru le naik p umh dorg. Dah amik dah, baru le trase "Wah, besor nye strawberry yg org suh Syu bli.. Lawak3!!" *

Then trus p amik Cha d dentist n p Summit coz dia nk jmp pakcik nye. Tp sad to say dat pakcik dia dah balik ms ktorg smpi. In d end, we went to d same surau n did our Maghrib prayers.

On d way 2 my car, ada le sorg ni dok berdehem2.. Org n Cha mmg sah2 le wat xlayan.. Tp suare dehem tu mcm familiar sgt. Org rase Faris. Org pon paling le.. Mmg sah Faris!! Pastu, ktorg ajk le dia n Amin join ktorg dinner.

Kelam kabut dorg bsiap. Smpi leh lak tpadam lampu umah masa dok bsiap tuu.. Lawak tol la dak2 2 org tuu.. Haishh.. Kami pon p la mkn kat Man Cafe. Sonox.. Wpon b'4 je, tp suasana "lama tak jumpa" tu, bagaikan 40 org yg bjmpa. Hahaha..

Ms dok mkn tu, pny le lebat hujan. So ktorg agk stuck jap d situ. Kol 9.15pm baru leh grak. Then p amik tiket Cha kat kwn dia yg dok d Kondo Mutiara n trus p anto Cha kat jeti.

Dah lik fr Jetty, p anto Faris n Amin ke umh dorg. Ms dah smpi tu dorg ala2 xtrun lg.. Pastu dah mcm 5min, Faris wat statement xley blah.. "Eh, dah smpi ke??" Haishh.. Sabo je la org ni haa..

Then, org pon lik umh. I felt very happy sgt3!! My ala2 hajat ksampaian gak le.. Yahoo!! Suke suke suke!! [D pix taken on dat day r available at my FB ye..]

* Bantal strawberry tu Syu yg tlg bli kat CH. Org xdpt nk join p skali coz time tu org kne pres FYP. Mujo Syu nk tlg. Hehehe.. Pastu, Tuan tlg bw trun dr HEP UiTMPP, lik ke umh dorg.. Hahaha.. Xdpt bygkn cmne Tuan leh bw trun.. Bl pk2, rase mcm klakar lak.. Huhuhu..

CHIEF

No comments:

Post a Comment

WHAT DO U HAVE TO SAY?? ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HAPPY ME

D Sweet Moments Slideshow: Shazzy’s trip from Pulau Penang, Pinang, Malaysia to 9 cities , Kuala Lumpur, Kedah, Georgetown, Batu Ferringhi, Shah Alam, Ipoh, Sungai Petani and Butterworth was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

MY HAPPINESS

MY JOURNEY 4 KNOWLEDGE

EXTENDED GRATITUDE TO AMIN@AWE & KHAIRI NAIRFAN@UDIN FOR SHARING A FEW PHOTOS HERE.. (",)

MY MEMORIEZ

COURTESY OF NURUL AMIN@AWE