TERJEMAHAN AL-QURAN

QURAN TRANSLATION

sToRy Of My LiFe..

How my life goes.. People don't know the process n the flow. People always intend to misjudge me. I just don't understand why.. This is one of the ultimate reasons for me to share this blog with those who really need to get to know me better and would like to see the different view of life. All I have here is just to express what I could, from my experiences and things, people that I love. Looks rather simple, but trust me, it is very tough!! Venture down my words and nurture the good once out and save the undesired once, probably for a second opinion. Enjoy your readings!! CHIEF MAFIA

~ i LiKe ~

MY IKRAM JOURNEY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

BLIAW IN MY LIFE~

Daisypath Friendship tickers

~ LEAVE UR TRACE ~

I'D LIKE 2 WELCOME EVERYONE 2 MY PAGE!! DO LEAVE UR TRACES HERE~ LUV U LOTS!!

28.7.09

TANDA-TANDA CINTA ITU HADIR

Orang dapat info ni daripada blog seseorang. Orang nak kongsi dengan semua orang tentang hal ni. Tapi semua ni terpulang kepada diri masing-masing nak percaya ke tak. Bukan semuanya betul pun.

Jika anda ingin tahu sama ada anda telah jatuh cinta dengan seseorang, anda boleh mengetahui melalui perkara berikut:

1. Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk mengawal kemarahan anda terhadapnya.

2. Anda akan sentiasa merindui dia.

3. Apabila berjalan dengan dia, anda akan berjalan dengan perlahan.

4. Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya.

5. Apabila anda berfikir tentang dirinya, jantung anda akan berdegup pantas.


6. Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.

7. Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling anda. Anda cuma melihat dia seorang.

8. Anda akan mula mendengar lagu yang berirama balada.

9. Dia sentiasa di fikiran anda.

10. Anda akan sentiasa terhidu baunya.

11. Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri dia.

12. Anda akan lakukan apa sahaja untuk dirinya.

13. Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama, ada seseorang di dalam fikiran anda.


CHIEF

6 comments:

  1. HAHAHA.. AS 4 ME, NOS.3,5,8,10 ARE NOT IN MY LIST. HUHUHU.. ESP NO.3.. NOT GOING 2 DAT AS I M NOT A SLOW WALKER.. TOO BAD!!!

    ReplyDelete
  2. huhu-- tapi kan kak, xsangke... saye jatuh cinte ke??? cume list y ke-10 je tak_ huh, tak sangke tak sangke_ Oh siti Nurhaliza

    ReplyDelete
  3. WOISYYY.. JGN DIK.. IS3 ORG TUU.. BAHAYE NI.. AWK LEH BMADU, XPE. DIA XLEH KOT.. WAWAWA..

    ReplyDelete
  4. akak, mnela tau ble akak da bebtol jmpe chenta sejati, no 3,5,8 n 10 akan berlaku.. terutamanye no 3 akan jd habit akak ble bersme dgan si die terchenta.. wa3.. who knows?? huhu ^-^

    ReplyDelete
  5. hahahaha...nak tergelak bile baca sume ni...hahahaha...nak tau sbb aper??
    sbb sayer tak pernah raser....he3...
    tapi nak raser gak rr...
    carik la yg maner sesuai ek...
    he3...
    cinta oh cinta...maner ko ek??
    he3...

    ReplyDelete
  6. CHA : NO.3 TU MMG XAKAN BERLAKU LA. SBB DAH PERNAH TESTING DAH. XLEH LA.. WAWAWA..

    LAH : DAK2 XLEH MAEN DGN MENDE2 NI.. NNT JADI TABIAT LAK.. HAHAHA..

    ReplyDelete

WHAT DO U HAVE TO SAY?? ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HAPPY ME

D Sweet Moments Slideshow: Shazzy’s trip from Pulau Penang, Pinang, Malaysia to 9 cities , Kuala Lumpur, Kedah, Georgetown, Batu Ferringhi, Shah Alam, Ipoh, Sungai Petani and Butterworth was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

MY HAPPINESS

MY JOURNEY 4 KNOWLEDGE

EXTENDED GRATITUDE TO AMIN@AWE & KHAIRI NAIRFAN@UDIN FOR SHARING A FEW PHOTOS HERE.. (",)

MY MEMORIEZ

COURTESY OF NURUL AMIN@AWE