TERJEMAHAN AL-QURAN

QURAN TRANSLATION

Me MySeLf & I

sToRy Of My LiFe..

How my life goes.. People don't know the process n the flow. People always intend to misjudge me. I just don't understand why.. This is one of the ultimate reasons for me to share this blog with those who really need to get to know me better and would like to see the different view of life. All I have here is just to express what I could, from my experiences and things, people that I love. Looks rather simple, but trust me, it is very tough!! Venture down my words and nurture the good once out and save the undesired once, probably for a second opinion. Enjoy your readings!! CHIEF MAFIA

~ i LiKe ~

MY IKRAM JOURNEY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

BLIAW IN MY LIFE~

Daisypath Friendship tickers

~ LEAVE UR TRACE ~

I'D LIKE 2 WELCOME EVERYONE 2 MY PAGE!! DO LEAVE UR TRACES HERE~ LUV U LOTS!!

4.6.12

ANGIN ITU~

Hmm~ Hari ni hari keje yg macam hari2 keje yg sebelumnye.. Keje, mane pernah nye xsibuk.. Sentiasa sibuk.. [KONON!!] Siyesly ckp, IQC xdele byk mane pon kejenye.. Jenuh dok tunggu barang masok yg xmasok2 pon.. = = "

Anyway, pe yg org nak citerkan sebenar nye ialah suasana pada petang tadi.. Masa org berjalan kuar dari R&D menuju ke ramp d luar loading bay tu, angin dgn sopan-santun nye telah menyapa org. Sgt nyaman.. Org pula dgn penuh tak malu nye berlakon [Lah konon~] seolah2 diterbangkan angin itu.. [HELLO!! Kmu tu mcm tong dram, xyah la ditimpa perasaan yg angin sesopan itu dpt terbangkan kmu!! Lain le if kmu tu Puan Nemo :) ]

Tiba2 terkenang kembali zaman2 tak keje lg.. 
Sering kua jenjalan dgn geng2 IKRAM tadabbur alam, 

join prog Kembara dgn dorg d satu kepulauan yg angin nye bertiup dgn rakus nye [OK!! Exaggerating d ctu~],

bersiar2 d taman tasik yg saujana mata memandang [Giler specific.. Terkenang ke??]


dan meredah timpaan air terjun d area2 perkelahan adalah SANGAT TERBAEKKKK!!

Perghhh!!! Tiba2 je ley terase angin itu bertiup dan mencium pipi org. :) Indahnye lahaii saat terkenang~ Apakan lagi ketika melaluinya..

Nak story ttg ANGIN yg bertiup je pon.. Cume kerana angin, mengungkit memori yg tiada pernah luput!! 

I MISS ALL IKRAMies

CHIEF

1 comment:

WHAT DO U HAVE TO SAY?? ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HAPPY ME

D Sweet Moments Slideshow: Shazzy’s trip from Pulau Penang, Pinang, Malaysia to 9 cities , Kuala Lumpur, Kedah, Georgetown, Batu Ferringhi, Shah Alam, Ipoh, Sungai Petani and Butterworth was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

MY HAPPINESS

MY JOURNEY 4 KNOWLEDGE

EXTENDED GRATITUDE TO AMIN@AWE & KHAIRI NAIRFAN@UDIN FOR SHARING A FEW PHOTOS HERE.. (",)

MY MEMORIEZ

COURTESY OF NURUL AMIN@AWE